2 år

Idag har vi bott 2år i våran lilla lägenhet.
Kan inta riktigt förstå att vi stått ut med varandra på 38kvm i 2år nu.
Men man lär sig kompremissa så då funkar det.
Men vi har börjat titta lite smått på en 2:a men vi vill va säkra på att B får fast jobb först.

Idag va jag på stan med mamma, hon bjöd på lunch och så titta vi runt lite.
Jag vill inte handla så mycket nu innan jag ska till ullared.

I helgen har vi vart på stan, vart på bio och på födelsedagskalas.
I lördags gick vi en sväng på stan innan B övningskörde med hans far.
På kvällen satt jag själv hemma med massa godsaker och robinsson.
B var hos hans förra chef på födelsedagsfest, jag var oxå bjuden men mådde inte 100 så valde att stanna hemma.

I Söndags vart det bio först, Snabba cash. Den va väldigt bra. Ganska grov för att vara en svensk film.
Sen direkt efter bion så åkte vi till min kusin på födelsedagskalas.
Vart vin, tacos, tårta, glass, fruktsallad och massa prat. =)
Var mycket trevligt och gott.

Nae nu ska jag se spårlöst innan paradise hotel börjar.
Såg nu att grannfäjden börjar nu, hade ju vart kul och se nu när dom är i sörping men får se de på play imorrn.

Puss // Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj, duktigt att bo två på så lite utrymme faktiskt :D

2010-01-26 @ 00:20:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: livsstilar.se

hej, 2 nya tävlingar att vinna iPone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. lycka till <3<3<3

2010-02-04 @ 01:27:35
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0