2010

Då var 2009 slut.

Här kommer en liten sammanfattning av 2009:

Bra:
  • Fyllde 20
  • 2år med älsklingen
  • Körkort
  • Halmstad
  • Stockholm
  • Sommarkrysset
  • Mkt mys med Eklund
  • Kryssning
Dåliga:
  • Morfars begravning (finland)
  • Arbetslös
  • Irja dog
Lite av det som hände 2009.

Även fast 2 i släkten gick bort och jag har varit arbetslös så har det vart ett bra år =)
Så jag hoppas 2010 blir lite bättre ;)


Nyårsafton

Jag och älsklingen låg och slappade till 14. Vid halv 4 gick vi till stan för ett litet snabbmål på donken innan vi gick vidare till kungsgatan för att gå nyårspromenaden. De va fint, mysigt och kallt. Sen gick vi hemåt och jag började med maten.

Till förrätt blev det kyckling och cyrra rör i baugett.
Varmrätt: Oxfile, potatisgratäng, sallad och tzatziki.

Vi va så mätte efteråt så efterrätten fick vänta tills igår som bestog av päronhalvor i ungn med after eight på och med lite glass till.

Maten intogs till filmen the ugly truth. (halva filmen iaf)

Sen vid 23.40 gick vi tiill ockaberget och möte anton och anders(?) för att skåla in det nya året.
Blev mosserande vin, kyssar, kyla och fyverkerier.

Efter de gick vi hem till anders(?) och snacka massor och drack lite gott. Vi gick hemåt vid 2. Höll på att frysa ihjäl.

När vi kom hem kolla vi klart på filmen innan vi intog sängen.


1 Januari

Dagen till ära fyller min älskade mamma år =)

Så vid halv 1 så åkte vi och firade henne =) Vart en del kakor och tårta.
Vi fick även mat där =) Samma som vi åt på nyår fast med fläskfile oxå =)
Vi hann även med ett parti alfapet som jag förlorade och b vann. Jag brukar aldrig förlora nästan och tävlings människa som jag är vart jag lite små sur.

Vi kom hem vid 8 och då bänka jag mg vid tvn ( b va inte så glad då han ville spela på xboxet som han köpte av min lillebror idag)

Men vid 9 fick han spela en liten stund tills jag ville se en film och äta päronhalvor. Vi såg Saw VI men tyckte inte den va så bra.



Idag har vi varit duktiga och städat lite och slappat.

Nu tror jag vi ska se film eller spela något =)

Fyller år snart :D

Gott nytt år!

Önskar jag er alla.

// Sanna♥





Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra ikväll?

2010-01-03 @ 19:12:34
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0