Bil + semester

Igår vart det en tripp till Linköping och deras besiktning för att besikta min pärla ;) Men den gick inte igenom men nu får jag i alla fall köra den en månad. Det är så att det har varit körförbud på den för att min styvfarmor inte kunde besikta den i höstat då hon var så sjuk och sen gick bort några veckor senare :'( Så igår var första gången jag fick köra MIN bil och det kändes j*vligt bra.

Vart en sväng förbi Ikea med innan vi rullade hem mot Norrköping igen och hem till lägenheten så att Björn med skulle få köra den. Han var ungefär lika glad som mig :)

Vi bokade även våran semester nästa vecka igår. Så på Onsdag tar vi pärlan och rullar till Goa Göteborg för att bo på hotell 3 nätter. Vi ska även över till  Danmark en sväng. På lördagen så åker vi till Ullared för att sova i tält sista natten och sen shoppa en massa på söndagen innan vi rullar hemåt.
Ska bli så himla mysigt att åka på våran första bilsemester och slippa sitta still på en buss i flera timmar. Nu kan mn stanna när man vill och se vad man vill. Längtar till på Onsdag.

Kan komma ett inlägg lite senare idag med bilder från syrran student. Då jag hade glömt sladden till dator hemma i lägenheten så har jag inte kunnat föra över bilderna men jag hämta den igår så ska fixa det idag.

Lillebrosan och jag ska ta en raggarsväng sen och kanske hitta på nått annat mys då jag är barnvakt till ca 16.30 idag.

Nu är det frukos på schemat.

Hoppas alla får en underbar dag i det underbara vädret.

// Sanna♥




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-20 @ 23:45:08
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Minna

ja den är ganska nice hihi ^^

2010-06-24 @ 12:01:07
URL: http://kindaloveyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0