Mössprovning

I går fick vi prova och beställa studentmösserna :) och lite andra saker blev de med.. tihi..
Nu känns de verkligen på riktigt att man tar studenten snart :)
Sån jävla härlig känsla.

Var på Maxi med albin och jenny igår med och köpte en present till bettan och handla lite mat.
Sen hem och käka lite macker får att sen bege sig till pappas jobb och hämta honom, sen vidare till habeby och bettan som fyllde år till dagen i ära. ( Min plast pappa fyllde ox år igår ) Så de blev lite kladdkaka och glass hos henne :)

Vad händer mer i veckan då :
Torsdag: Bara handboll i skolan, får se hur mitt lår mår om jag kan träna lr inte. Sen blir de nog en del plugg med :/
Fredag: Då är de paneldebatt om dödstraff i skolan, sen ut med emilie och några till tror jag ;D
Lördag: Till mamma och fira kari :)
Söndag: Plugga och kanske vara med älsklingn. (hoppas på de i alla fall)


// Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0