Sjuk och uttråkad

Jag är hemma och är sjuk :( Börjar snart klättra på väggarna här hemma,  så de blir nog skolan i vilket fall imorrn.

Hittade de här på nåns blogg som jag snodde och gjorde :P

Ta var 3:e person i din mobil och skriv in dom här.


1. Albin (lillebror)
2. Alex klassen
3. Allard
4. Andy viken
5. Becca         
6. Bettan
7. Bruno
8. Danne
9. Eklund
10. Ellinor
11. Emma W
12. Farfar
13. Fredrik Gotland J
14. Henke
15. Hockey Linus
16. Jennie
17. Jens Torsten
18. Jessica
19. Johan klassen
20. Jonne
21. Klasse
22. Lasse Handboll
23. Lisa Klassen
24. Madde Gotland J
25. Mamma
26. Martin
27. Micke klassen
28. Månsson
29. Orre
30. Pesson
31. Raimo
32. Robban
33. Robin Kusin
34. Råttan Benny
35. Sara klassen

Hur träffade du nr 12?
Det är min farfar :)

Vad är det mesta du har gjort med nr 2?
Kramats

På en skala från 1 - 10 hur snygg är nr 5?
Helt klart en 10 ;)


Känner du nr bra 28?
Japp, min kära klasskompis :)

Har du pussat nr 16?
På kinden kanske ;)

När ska du träffa nr 7 nästa gång?
Jag träffar antagligen honom i skolan imorrn :P

Känner nr 22 och nr 31 varandra bra?
Nae, inte vad jag känner till i alla fall ;)

Vad var ditt första intryck av nr 13 ?
Ååh vilken snygging :D

Skulle du kunna tänka dig att umgås mer med nr 9?
Jaaa, helt klart ;D

Hur länge har du känt nr 8?
Ca 2,5 år :D

Har du varit hemma hos nr 15?
Nae, tyävrr. :P

Har du blivit riktigt arg på nr 25 någon gång?
Haha, Japp de är ju min kära mamma..

Är nr 20 blyg?
Jaaa, ibland ;)

När träffade du nr 18 senast?
I fredags ;)

Har du varit ihop med nr 14?
Jaa, de har jag :)

Vad är det första du tänker på när du ser nr 33?

Förfest ;)

Har du sovit bredvid nr 27 någon gång?
Nää, blev ju aldrig av på vandringen ;) hihi.

Har nr 23 något förhållande ?
Jaa, det har hon ;D

Kan du vara dig själv med nr 35?
Klart jag kan :D


Vad är nr 6 bra på?
Prata :)

// Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0