Alla <3 dag (igår)

Älsklingen och Jag hade så mysigt ;) (även fast man fortfrande va sjuk)..

Det började med massa mys i sängen innan älsklingen skulle till skolan..

När älsklingen kom hem igen fick jag 10st rödarosor =), han fick 3 rödarosor och en chokladask av mig ..

Vid 17.45 va vi på plats i stan för att se filmen P.S I love you. (Som jag starkt rekomenderar att se, man inser hur mkt man älskar vissa, att man ska va rädda om varann och att man kanske inte har all tid i världen.. Va så att tårarna kom en del gånger)
Men innan de så vart de en snabbis till donken för att äta nått smått eftersom vi inte han de innan..

Vid 21 så kom vi hem och då var de bara att sätta igång med maten =) Som dagen till ära blev Klyftpotatis (som vi gjorde själva), kassler i ungn med annanas och ost. Och så vart de lite rödvin till med ;D

Sist men inte minst vart de mosserande vin och chokladdoppadejordgubbar =)

Tror inte de hade kunnat bli så mkt bättr älskingen.. =)

image33
Tycker verkligen om dig min älsakde sambo ♥

Hoppas ni andra också hade en mysig och bra dag :)

// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som värsta drömdagen ju:) hihi ^^ .. Tack så mkt, jag hoppas oxå det, är lite nervös dock.Ses på tisdag :)

2008-02-23 @ 15:27:40
URL: http://Iwearahalooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0