2 Juni

Idag va äntligen min älskling ledig och kunde tillbringa dagen med mig. Vid 10.40 tiden fick bussen från nedre skriketorp mot stan och lite civilisation. Vi började med lite minigolf vid himpa, björn vann med 5 poäng och tävlingsmänniska som jag är så  blev jag lite sur men de gick snabbt över när jag fick en glass och pepsi =) Vi satt och tog de lungt ett tag. Björn satt och reta mig för hur jag åt min twister glass.. Sen gick vi till ÖB och inhandla lite små saker som kan behövas att ha hemma.. Efter de begav vi oss till haga cykel för att björn skulle handla stänkskärmar och en sadel till cykeln. Hungriga som vi va skynda vi oss till spånkan för att komma till stan så fört som möjligt, när vi väl kom fram gick vi till hörsalen och åt pasta med kebabsås (Jag), Kyckling och currysås (björn) och deras sjukt goda bröd =) Sen skildes vi åt, björn skulle ladda på busskortet och jag skulle inhandla en födelsedags present till min kära syster så man har de gjort nu när man har lite pengar iaf. Sen mötes vi upp igen och tog buss hem till vår kära lägenhet i oxelbergen för att hämta lite räkningar innan vi begav oss till bussen igen för att åka hem till min kära mammas hus.

När vi kom hem blev de lite poolstäd, försöka starta krossen, mat (färskpotatis i ungn och pannbiff), tv-tittande, yatzy och plugg (Björn)

Nu sitter jag och väntar på att björn ska plugga klart så vi kan lägga oss i sängen och mysa =) innan de är dags för att sova.

Skriver några rader imorrn igen när jag är ensam och har tråkigt, björn ska nämligen jobba hela dagen :( så är ensam 10 till ca 22 :(

Puss och God natt // Sanna♥

None
Slänger in en gamal bild på min stora kärlek med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0