Hosta

Ligger i soffan och håller på att hosta ihjäl mig :( vart bättre 2dar men nu är de mkt sämre igen :( har hostat en vecka nu och halsen är inte så glad för de heller men vad ska man göra då.. va npg ingen bra ide att vi gick ut i onsdgas.
 
Som tur är, är så regnar de så då gör de inget att ligga inne och försöka bli frisk.. De värsta är att de finns massor och göra här hemma, men har verken nån energi eller så fort jag håller på med någet lr går så håller jag på och hosta sönder mig så de får vänta tills jag blir frisk ..

Hoppas de blir bättre tills imorrn så jag slipper hosta så mkt på bion imorrn.. Jag har fått med björn för att se Sex And The City =) Så jag hoppas jag slipper störa alla andra..

Nu ska jag åter gå till tv och vänta på att älsklingen ska komma hem runt 10tiden..

Puss puss// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas att filmen var bra =)

nu ska jag kolla mitt schema inför vår superfest den 1:e =) hiihi.

Ta hand om dig gumman puss<3

2008-07-20 @ 14:56:09
URL: http://mliiiii.blogg.se/
Postat av: leia

usch då.....hoppas du har blivit piggare nu!!!!



kram maja

Postat av: Sofie E

krya på dig gumman :)<3

2008-07-23 @ 17:16:28
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0