Rubrik

Kom inte på nån rubrik idag..

Mår lite bättre, pyttelite men man får väl v glad för de lilla..

Igår va jag även hos farbror doktorn för min jäkla hosta.. Hade tydligen fått virus i nått i halsen tror jag de va :P så de förklarar ju febern och de med.. men hosta ska if va borta inom 2 veckor (1 månad totalt) annars måste jag gå tillbaka..

Va även på smultronstället och käka lite glass med mamm och co..

Idag ska jag åka och bada med mli =) i lindö vi ska träffas på stan och inhandla lite saker innan vi drar vidare =) Björn och jg ska även grilla lite i kväll hade vi tänkt =)

Imorrn ska jag och björn städa och packa (inför gränna)

På söndag efter björn slutat jobba så åker vi till mamma för att sedan på måndag morgon/fömiddag åka till gränna några dagar för att komma bort från norrköping lite iaf..

Nae nu måste jag fixa mig innan jag ska träffa mli på stan..

Njut av solen så länge den varar...

Soliga pussar och kramar // Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0