Studenten närmar sig..

Med blandade känslor..
Visst de kommer säkert bli så jävla kul men jag vill inte bli vuxen..
Tycke rjag är tillräckligt vuxen nu när jag inte bor hemma längte att de som håller mig kvar i ungdomen är skolan.

Idag fick vi studentmössorna =)
Och även champangeglaset och en t-shirt som man fick gratis ;)
Så nu längtar man ganska mkt :)Ikväll är de party som gäller =) va ett tag sen jag va ute med tjejer ;P brukar jämt bli jag och björn och hans kompisar.. Förfest hos oss blir de så hem och städa när man slutar skolan då :/ inte lika kul men de blir nog värt de.. Ska även bli kul att träffa folket som man inite träffat på ett tag ;D

Puss och hej leverpastej
// Sanna♥

image37


Kommentarer
Postat av: Kommer du ihåg mig? vi träffades i fredags.

GE MIG studentmössan! jag vill också ha min :P hihihi pussgurka

2008-03-17 @ 19:29:43
Postat av: Kommer du ihåg mig? Vi träffades på krogen i fredags.

glömde skriva att det var från mig. Mli. hihi^^

2008-03-17 @ 19:30:54
Postat av: Sofie

mm, det är helt sjukt att man inte kan vara ensam utan att bli förföljd eller att nån äcklig människa äcklar sig! Så nu vill jag inte va ensam mer i stan! Tack vännen, hoppas det blir bra med dig med!Nu ser vi fram emot balen och studenten :D:D

2008-03-21 @ 13:02:55
URL: http://Iwearahalooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0