Tor-Lör

Har inte hunnit skriva så mycket eftersom det är mycket plugg nu tills på måndag. Men här kommer en liten uppdatering.

Torsdag:
Började med att jag försov mig, skulle träffa mamma, men hon behövde bara vänta 10min eftersom jag är så snabb. Sen åkte vi till City Gross och handla lite. Sen rullade bilen mot skriketorp där mamma bor och där åt vi några mackor innan de va dags att åk in till arbetsförmedligen för mamma skulle göra en handlingsplan. Så jag satt och kolla på en tv som de rulla samma sak på i 40min innan mamma va klar. Efter de åkte vi upp till stan för att möta syrran sen vart de en runda på stan innan syrran skulle på fotanalys och efter de skjutsa mamma hem mig. Sen vart de matlagning när björn kom hem och sen en massa pluggande för min del innan de var dags att sova.

Fredag:
Sov inte många timmar på natten som vanligt nu för tiden så jag sov till runt 1. Sen massa plugg till runt 4. Åkte sen in till stan och handlade de som behövdes till maten och sen hem och börja med den. Jag och Älsklingen skulle ha mys kväll så de vart fläskfilé´, klyftpotatis (egen gjord) och Tatziki (oxå egen gjord) och salld. Sen vart de idol och singing bee och sen vart de film dags efter de så björn valde the dark night, den va riktigt bra.. =) Sen vart de sov dags.

Lördag:
Idag hade vi ställt klockan på 7.30 för vi trodde att vi hade tvätttid, men när vi kommer ner i källaren så inser vi att de är imorrn vi har det. Men nu är vi förberdda för morgon dagens tvätt iaf ;) Så vi gick och la oss igen och vakna inte förens 13.22 :O vi vart lite chokade. Då insåg vi att vi inte hade nån frukost så björn fick gå till affären medans jag låg kvar i sängen och läste tidningen och myste ;) Sen har jag pluggat en massa, blir samma sak hela dagen imorrn "/ . Sen nu har vi ätit och tittat lite på tv.. funderar på att sätta på en film  och sen sova eftersom vi måste upp tidigt och tvätt i morrn..

Hade tänkt och börja med att tipsa om saker som jag kommer kalla "Sanna Tipsar" ;P.

Nae, film dags..

Natti natti..

// Sanna♥


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men gu va gullig du är, tack ;)



Fin bild på dej!

2008-11-25 @ 09:51:38
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0