Kamera

Va väldigt länge sen jag blogga nu men har fått tillbaka min dator nu =)

Idag har jag vart på sjukhuset och lämnat tester till att bli blodgivare.
Sen åkte jag och älskligen till elgiganten och köpte en kamera åt mig för presentkorten som jag fick i studentpresent =) Hitta äntligen en som verkade bra för de pengarna =) Sen vart de lite pengar över men inte mkt men de räckte till lite mat på donken och de va tur de för jag va så himla hungrig ;) Sen gick vi på maxi och kolla lite innan vi tog bussen till stan för att kolla på lite minneskort och ta en fika med andreas innan björn och jag åkte hem och lekte lite mer med kameran :P

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen invänta min massage som min sötis är skyldig mig ;)

// Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0