Gratis kebab ;P

Vad har jag haft för mig idag då?

Började dagen med att träffa eklund.
Vi tog en sväng på stan. Jag fick gratis kebab för att dom gav eklund fel sås =)
Köpte proffs torr shampoo som jag hört ska vara bra så hoppad på de.
Vi satt mest och pratade gammla minnen..

Sen åkte jag hem och sov.
Har varit på riktigt dåligt humör hela dagen, tror jag börjar bli sjuk.
Har ont i halsen, huvudet och fryser.

Nu ska jag gå och pussa på min björn.
Kanske kommer nått mer tråkigt inlägg i helgen. Björn jobbar från 13.20-22.00 i helgen så kommer känna mig lite ensam.

Vad ska ni hitta på i helgen då?

// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: eklund

du ska ju kanske leka med mej imorn (eller idag eftersom kllockan är över 12) :D ringeeer tomorrow

2009-11-07 @ 00:43:32
Postat av: ssssss

fin blogg :)

2009-11-11 @ 11:29:26
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0