Tåg

Nu sitter jag på tåget till Stockholm. Skulle egentligen vart framme för en timme sedan, men tåget var försenat 1h och 40 min :( Var någon människo olycka vid eslöv runt lunch tid så var därför tåget var försenat.

Ska hälsa på B's syster. Blir lite julmarknad och julpyssel. Bara mysa och ta det lungt =) Skönt att komma hemifrån lite =)

Efter helgen så kommer dte lite bilder från Lördagens förfest, har inte orkat lägga in dom än, men ska göra de när jag kommer hem =) Hade sjukr roligt innan vi gick ut, roligaste på länge. =D

Sitter i min ensamhet och lyssnar på Lars Winnerbäck. B och Jag fick tyvärr inte sitta bredvid varandra men jag hade tur för jag fick en plats för mig själv så har masser med plats och slippa trängas med någon annan =D

Nu kommer jag inte på något mer att skriva så lika bra att avsluta då ;P

Hoppas ni får en bra och mysig helg =)

// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0