Ledsen

Inte min dag idag..

Började med att jag vaknade vill halv 7 och trodde nästan jag skulle dö så ont i magen jag hade. Har ju självklart åkt på magkatarr :(

Sen nu så kanske de inte blir någon ullared i morgon för att värmen i husvagnen inte fungerar. Fan fel på den där husvagnen hela tiden och ändå är den inte alls gammal. Har fan längtat till ullared i 2 Månader. Men oturen är ju som vanligt på min sida :(

Nae nu ska jag göra nått roligare... Lr inte.

Ska ner till tvättstugan och hänga upp tvätt och sätta på nya maskiner.

Är det ingen som har något kul att berätta så man kan bli på lite bättre humör??

// Sanna♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Kom du iväg till Ullared hoppas? Vill bara dra iväg en mening och säga att jag "håller tumme för dig", gumman. Du är go och jag tycker att du och min lille B passar bra ihop <3

Hoppas ni kan komma och tillbringa lite qualitytime med mig i slutet av november - det skulle vara supermys!

Kramar

A

2009-10-30 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0