Mys Söndag

Igår hade jag och min älskling en väldigt mysig söndag.
Först hade vi tänkt åka till kolmården och titta på massa söta djur men vädret va lite ostadit så vi tar det nästa helg istället.
Så vi låg och drog oss i sängen innan B gick upp och gjorde frukost åt mig ;)
Åkte sedan hem till pappa och duscha och gjorde iordning mig eftersom alla mina saker var här.
Sen åkte jag och hämta upp B och rullade vidare till Våffelmakeriet och åt VÄLDIGT goda våfflor.
Jag tåg en med äpple med kanel och glass. Mums ;)
Sen gick vi på stan en lite stund innan bio började.
Vi va äntligen och kolla på Eclipse.
Den va mycket bra :)

Åkte och handla så vi kunde laga mat.
Vart lövbiff och klyftpotatis.
Sen vart det mys framför tvn :)

En väldigt mysig Söndag med andra ord :)

// Sanna♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0