i vått och torrt



Vilken tur jag har som har världens bästa vän (Sofia Eklund) och världens bästa syster (Minna Gustafsson) som alltid ställer upp.Skulle inte klara mig utan er <3
Jag älskar er <3





Mår bättre nu när jag och björn har kunnat prata eftersom beslutet igår kom ganska hastigt.
vi har bestämt oss för att jag ska flytta och vi ska försöka vara särbos och se om det blir något bättre innan vi gör slut helt, eftersom vi både fortfarande älskar varandra.

Så jag håller tummarna för att det är det som behövs för att vi ska hitta tillbaka igen.

vad som en händer i framtiden som kommer denna kille alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3

//Sanna

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag älskar dig med :) <3

2010-05-30 @ 22:13:15
URL: http://www.kindaloveyou.blogspot.com
Postat av: Danne

Skönt att höra, hoppas det löser sig! :)

2010-06-03 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0