Ledsen

Mår inte alls bra just nu.
Jag hade massa roliga saker att se fram i mot nu vet jag inte hur något blir.

Jag har ingen matlust.
Jag kan inte äta.
Jag har en stor klump i bröstet som gör ont och gör det jobbigt att andas.
Jag har ingen lust att att göra någonting.

Har nästan bara legat i soffan hela dagen igår och idag.
Jag pallrade mig till jobbet igår iallafall annars har jag inte gjort något.
Jag orkar inget, har ingen energi och inte mycket livsglädje kvar.
Vet inte hur jag ska orka att gå till praktiken i morgon men jag måste.

Har inte lust med nånting överhuvudtaget.
Vill bara ge upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du känner väl inte sådär fortfarande? :/

2010-12-02 @ 16:06:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Emma Roodla - Foto

hej hej!! nej va kul :)!



Åh tack så jätte mkt va gullig du är :)!!

2010-12-07 @ 20:15:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0